حاشیه

عکس لو رفته از بهرام افشاری در پایتخت ۷

عکس لو رفته از بهرام افشاری در پایتخت ۷

بهرام افشاری در پایتخت: چندی پیش خبرهایی از عدم حضور بهرام افشاری در فصل هفتم سریال پرمخاطب پایتخت در رسانه‌ها منتشر شد که با واکنش بسیاری از کاربران همراه بود اما امروز خبر خوشی برای طرفداران پایتخت منتشرشد و یک عکس از بهرام افشاری کنار هنرمندان پایتخت لو رفت که نشان می دهد آقای بازیگر به جمع بازیگران فصل جدید این سریال پیوسته است. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر، عکس دسته جمعی بازیگران سریال پایتخت 7 را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: فهیمه سریال پایتخت به همراه شوهر خوش تیپ و باکلاسش + عکس و بیوگرافی

انتشار تصویری از بهرام افشاری در کنار محسن تنابنده، احمد مهرانفر و هومن حاجی عبداللهی در پیج رسمی سریال «پایتخت» خبر از حضور این بازیگر در فصل هفتم و بازگشت او به جمع پایتخی ها داد.پیش از این گفته میشد بهرام افشاری به علت حضور در پروژه های دیگری در پایتخت 7 حضور نخواهد داشت.

هومن حاج عبداللهی بازیگر نقش رحمت پایتخت در حساب توییتر (X) خود در واکنش به عکسی که صفحه رسمی پایتخت بدون شرح منتشر کرد نوشت:

بهرام افشاری در پایتخت

بهرام افشاری در پایتخت، جای شما خالی، عصری داشتیم چایی میخوردیم و گپ میزدیم. شوخی شوخی یه عکس هم گرفتن، ولی عمرا فکر میکردیم بیاد بیرون و تکمیلی ماجرا اینکه بهرام جون هم شکر خدا هماهنگ شد و به ما اضافه شد.

بازیگران سریال پایتخت 7

فصل هفتم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری برای پخش در رمضان یا نوروز 1404 مراحل تولید خود را پشت سر میگذارد.

بیشتر بخوانید: بالاخره از سارا و نیکای جدید در سریال پایتخت 7 رونمایی شد!

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا